onsdag 12 oktober 2016

Inget särskilt, men ändå något.

Riktigt trött och sliten ikväll. Chansar och lägger mig med halvblött hår efter kvällens dusch. Jag kommer säkert se ut som f-n i huvet imorgon med min tur, men det gör jag iof mestadels iallafall så egentligen kvittar det väl också. 

Annars en riktigt vardaglig dag idag. Jobbat till 16, tvättat, lagat mat, diskat, vikt tvätt... Inget spännande alls. Men tiden har sprungit iväg till kväll ändå.
Robin var hos en kompis i eftermiddag och Linus hade med sig kompisen Pontus hem efter fritids.

Hade egentligen tid för att ta cellprov imorgon, men ringde och avbokade den idag då jag tror att mensen kan sätta igång vilken dag som helst nu och då känns det inte så lämpligt kanske. Vi får väl se vad jag får för ny tid istället, den här var ju så bra annars eftersom den var efter arbetstid och det är ju inte alltid man har sån tur att man slipper krångla med ombokning. Men det får bli som det blir. Huvudsaken är att det blir gjort så småningom. 

Nu sover vi tycker jag, så att det kan bli en ny dag närmare helgen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar